17 Ağustos 2010 Salı

Lütfen Beni Öldürme (Online Sinema İzle)

0 yorum

  • IMDB Puanı:
    7.8/10
  • Yapım:
    2006 ~ ABD
  • Tür:
    Dram, Fantastik, Komedi
  • Yönetmen:
    Marc Forster
  • Senaryo:
    Zach Helm
  • Yapımcı:
    Lindsay Doran
  • Görüntü Yönetmeni:
    Roberto Schaefer
  • Müzik:
    Brian Reitzell, Britt Daniel
  • Dağıtım:
    Warner Bros
On yıl süren zahmetli bir çalışmadan sonra, romancı Karen Eiffel, en iyi kitabını tamamlamak üzeredir. Önündeki tek sorun, ana karakteri Harold Crick’i nasıl öldüreceğini bulmaktır. Yazar, Harold Crick’in gerçekte yaşadığını ve sözcükleri yazdığı anda olayları yaşadığını bilmemektedir. Şaşkına dönen Harold, yazarın aklındakileri duyup romanın (ve kendi) sonunu değiştirmesi gerektiğini anlar.

Lütfen Beni Öldürme, Lütfen Beni Öldürme izle, Lütfen Beni Öldürme filmi, Lütfen Beni Öldürme filmini izle, Lütfen Beni Öldürme full izle, Lütfen Beni Öldürme online izle, Lütfen Beni Öldürme tv 8, Lütfen Beni Öldürme tv 8 izle, Lütfen Beni Öldürme online sinema izle, ...

0 yorum: