9 Temmuz 2010 Cuma

Korkuyorum Anne - İndirmeden Sinema İzle

0 yorum
korkuyorum anne

Uluslar arası saygınlığı olan Imdbtopluluğundan 10 üzerinden 8 alan yerli bir yapım..(2005 filmi)
Çok güzel ve kaliteli bir film…ancak ben özellikle Ali Düşenkalkar için şunu söylemek istiyorum;türk sinemasının yaşayan en iyi oyuncularından birisidir…oynadığı filmlerde özellikle çıkarttığı işe dikkat etmenizi tavsiye ederiz.

Korkuyorum Anne Filminin Konusu

Kürek kemiği, göğüs kafesi, omurga, kafatası, tırnak, bir ağız dolusu diş…

Romatizma, bel ağrısı, kemik erimesi.

Bol et. Bol kemik.

Bol damar.

Kilolarca bağırsak.

İri göğüsler. Sarkık ciğerler.

Ülser, halsizlik, ameliyat, kahkaha, tokat, küfür, tümör, meme, aşk, gözlük, kepek.

İş bulur, borç alır, altına kaçırır, yalan söyler, sivilcesini patlatır, kaşınır, öğünür.

Fotoğraf çektirir, kırlara koşar, kusar, öper, güler.

Ot yer, hayvan yer, kaşınır, uyur.

Üzülür, düşünür, korkar.

İnsan nedir ki?



Film, bunu merak ediyor.

İstanbul’un, vapur sesleri ve martı çığlıklarıyla yankılanan sokaklarında ve evlerinde, çığlık çığlığa, omuz omuza, sırt sırta, dudak dudağa, el ele, yumruk yumruğa, göz göze, yanak yanağa yaşayan insanları:

Ali ve babası Rasih... Terzi Neriman ve oğlu Keten... Karnında bebeğiyle İpek... Kapıcı Rıza, karısı Selvi ve oğlu Çetin... Mahallenin kasabı Kemal... Neriman’ın köpeği Çakır. İpek’in kiracısı cimnastikçi Ümit, eski boksör Aytekin ve dostu Zambak...

Film Ali’nin geçirdiği bir kaza ile başlıyor. Ali, kazada hafızasını kaybediyor. Filmin bütün ‘insanları’ kendilerini Ali’nin kafa karışıklığı ile gelen bir karmaşanın içinde buluyorlar: Bu karmaşa hergünün karmaşası, bu karmaşanın bir başka adı, hayat.

Bu karmaşayı, elden ele dolaşan, sahibini arayan değerli bir yüzük ve uzak bir hırsızlık hikâyesi ve yalan bir polis soruşturması daha da renklendiriyor.

Yönetmen :Reha Erdem
Senaryo :Reha Erdem, Nilüfer Güngörmüş
Oyuncular :Ali Düşenkalkar, Işıl Yücesoy, Şenay Gürler, Arzu Bazman,Turgay Aydın
Filmin Türü :Drama
Orijinal Adı :Korkuyorum Anne
Yapımcı Firma :17 Mart 2006
Yapım Yılı :2005
Yapım Ülkesi :Türkiye
Orijinal Dili :Türkçe
Filmin Süresi :90 dakika




korkuyorum anne, korkuyorum anne izle, korkuyorum anne filmi, korkuyorum anne filmini izle, korkuyorum anne indir, korkuyorum anne full izle, korkuyorum anne full seyret, korkuyorum anne torrent, korkuyorum anne filmi hakkında, korkuyorum anne filmi izle, ...

0 yorum: