17 Ağustos 2010 Salı

Ben De Varım - Tennis Anyone Filmini İzle

0 yorum

Umutsuz durumdaki iki aktör, kariyerlerini tenis kortunda canlandırmaya çalışıyor. Uzun bir sinema ve TV geçmişi olan Donal Logue, yazıp başrolünü oynadığı Tennis, Anyone?’ı yönetecek kimse bulamayınca, ilk kez yönetmen koltuğuna oturmak zorunda kaldı. Dolayısıyla tam anlamıyla bağımsız bir yapımla karşı karşıyayız. Finansmanı da karşılayan Logue, filmin eli ayağı gibi. Logue’un kendisini böylesine tutkuyla adadığı bu eğlenceli film, iki başarısız Hollywood aktörünün kurtuluş umuduyla sadece ünlülerin katıldığı bir tenis turnuvasına dahil olmalarını konu ediyor. Evlilikleri kötü giden, kariyerleri yerlerde sürünen bu iki aktör, birer tenis fanatiği olsalar da hırslı rakiplerinin raketleri altında ezilmekten kurtulamıyorlar. Bir kara komedi olarak tasarlanan bu düşük bütçeli film, Logue’un Hollywood’da dışlanmak üzerine yaptığı analizlerle gayet keyifli bir hal alıyor. Özellikle ünlü aktör Jason Isaacs’in performansını gözden kaçırmayın.

Orijinal Adı:TENNIS ANYONE Yönetmen:DONAL LOGUE Oyuncular:DONAL LOGUE, KIRK FOX, DANNY TREJO, JASON ISAACS, STEPHEN DORFF


Ben De Varım, Ben De Varım izle, Ben De Varım filmi, Ben De Varım filmini izle, Ben De Varım cnbc-e, Ben De Varım filmini izle, Ben De Varım online izle, Ben De Varım full izle, Ben De Varım seyret, Tennis Anyone, Tennis Anyone izle, Tennis Anyone filmi, Tennis Anyone filmini izle, Tennis Anyone full izle, Tennis Anyone online izle, Tennis Anyone seyret, Tennis Anyone cnbc-e, Tennis Anyone tv de izle, Tennis Anyone canlı tv, Tennis Anyone altyazılı izle, Tennis Anyone türkçe dublaj izle, ...

0 yorum: