19 Şubat 2008 Salı

Katilimi Taniyorum-I Know Who Killed Me

0 yorum

YÖNETMEN: Chris Sivertson
OYUNCULAR: Boonie Aarons, Michael Adler, Garcelle Beauvais, Michael Esparza
SENARYO: Jeff Hammond
FİLM TÜRÜ: Gerilim/Dram
SÜRE: 105dk.
Açıklama;
Küçük bir kır kasabası, parlak ve gelecek vaadeden genç üniversite öğrencisi Aubrey Fleming'in sadist bir seri katil tarafından kaçırılıp, işkence edilmesiyle derinden sarsılır. Kaçmayı başaran genç kız hastanede travmatik bir halde kendine geldiğinde, kendisinin sandıkları kişi olmadığı ve gerçek Aubrey'nin hala ölümcül bir tehlike içinde olduğu konusunda ısrar eder.
katilimi tanıyorum izle,online katilimi tanıyorum izle,film izle,katilimi tanıyorum ful izle,katilimi tanıyorum sinema keyfi,indirmeden katilimi tanıyorum izle
Katilimi Taniyorum-I Know Who Killed Me izle,Katilimi Taniyorum izle,Katilimi Taniyorum sinema izle,Katilimi Taniyorum filmini izle,Katilimi Taniyorum indir indirmeden Katilimi Taniyorum izle,Katilimi Taniyorum,Katilimi Taniyorum sinema keyfi,online Katilimi Taniyorum izle,indir,film indir,sinema indir

0 yorum: