9 Kasım 2010 Salı

New York'ta Beş Minare

0 yorum

New York ta 5 minare izle, Newyorkta beş minare full izle, nevyorkta 5 minare filmini izle, new york ta 5 minare full zle seyret, new yorkta 5 minare online izle
Tür: Aksiyon, Casusluk, Dram, Macera, Politik

Mahsun Kırmızıgül‘ün kişiliği, ne yaptığı, nasıl yaptığı, vs vs bunlar açıkçası hep sorularda kalacak..kişi olarak çoğu kimsenin sevmediğini biliyorum etrafımdakilerden ben de o sevmıyenlerden biriyim ama Sinema konusunda gariptir ki bir anda girdi bu işe ve ciddi başarı yakaladı bunu kimse inkar edemez, Güneşi Gördüm filmiylede oscar aday adaylığı aldı bunuda kimse inkar edemez, sonuç olarak bu adam sinemada hakikaten başarılı oldu ve eminim bu filmiyle de bunu devam ettirecek.Bi anda bu sinemacı kimliğine bürünmesi tabi ki ilginç ama ben ildiğim kadarıyla yurtdışında ciddi bi sinema eğitimi aldı uzun süre ve bu süreyi iyi değerlendirdiğini düşünüyorum

New Yorkta Beş Minare

0 yorum: